donderdag 21 juni 2007

samenvattend?


Bibliotheken zijn ook bezig op het net.

Samenwerking met Kabel Noord is een mooi idee.

Niek Geelhoed zet iedereen aan het werk, zijn vakantie zal er wel bij in schieten gaf hij al aan.

VOOR oktober (ja, 2007) is hier een virtuele snelweg is het streven van onze dagvoorzitter. Mooi, een man met ambities en dromen. Hopelijk heeft Marco B. geen gelijk (dit is een geval van Ken Uw Klassiekers).

De heer Hogendorp geeft het woord aan de directeur van Kabel Noord, Niek Geelhoed. Niek is uitermate tevreden over deze middag. En raadt de aanwezigen aan om nu mee te gaan barbecuen en borrelen!

Hij zegt dat er zeker een vervolg komt, bijv. via een aantal master classes van Nederland Breedband Land.

Dit kan je niet alleen maar schreeuwt om samenwerking.

Graag met zijn allen samen de schouders er onder.
Onder dankzegging van de dagvoorzitter (nogmaals: onnavolgbaar) de heer Klaas Jansma wordt onder luid applaus deze middag voor wat betreft het officiele deel afgesloten.
Uw verslaggeefster van vanmiddag doet het licht uit.
Het was leuk om te doen en ik heb genoten!
Tineke
PS bloggen bevalt me wel. Ik ben in te huren. Zou er belangstelling komen? Ik heb het al zo druk bij Kabel Noord, daar gebeurt zo veel leuks dat ik niet wil missen.
Dank je wel nog Gijs voor deze unieke kans!!!!